Bábel - Hesnával a világ

Egy világ, ahol a legelképesztőbb dolgok is megeshetnek – és egy riporter, aki felkutatja, bemutatja, elmeséli ezeket. Úgy, ahogy valóban megtörténtek. Nem ad hozzá, nem vesz el belőle. Ez a BÁBEL – Hesnával a világ. Következő adás: április 25, 21:30, m1

Fotók innen-onnan

Friss topikok

Rémálom az amerikai kertvárosban

2012.04.24. 08:02 Hesna

Forgatások során jártam már félig lebuldózerezett házakban, elhagyott kórházakban, omladozó alagutakban...de attól a helytől, ahová nemrég, az amerikai forgatásunk során látogattunk el, hát attól még most is borsózik a hátam. Bejutottunk a világ egyik legbizarrabb intézetébe. Ami kívülről egyszerű, kertvárosi családi háznak tűnt...és ahol elszáradt, porlepte virágcsokrok, különös tartályok és egy még különösebb férfi fogadott minket...

Ha kitaláltad, hogy hol jártunk, már csak egy kérdésem maradt: te fizetnél, hogy belekerülj egy ilyen tartályba?

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesna.blog.hu/api/trackback/id/tr654466284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.04.24. 14:39:24

én fizetnék hogy belekerülj egy ilyen tartályba.

ElPadre 2012.04.24. 16:11:20

valami gén-adatbank?

lesifotos_szh 2012.04.24. 16:26:25

Szerintem tengerimalacok vannak benne. Jól sejtem?

Én is sok borzasztó dolgot láttam már, de ezen egy picit sem borsózott a hátam. Mondjuk a virágok csúnyák.

És azt hiszem most rosszul kellene éreznem magam, hogy a számozott fakkokból sem jöttem rá, mi a kutya micsodája ez. :)

Autszajder 2012.04.24. 16:36:23

Hesna, nem vagy Te egy kicsit szenzációhajhász?

lesifotos_szh 2012.04.24. 16:41:55

Na jó, tudom ám. Milliomosok vannak benne, akiket be lehet hülyíteni azzal, hogy majd öt évszázad múlva felélesztik őket és övék lesz a halhatatlanság és mostani betegségeikre lesz gyógymód. Fizetnek milliókat a fickónak, aki még talán pénzviszafizetési garanciát is vállal, ha ötszáz év múlva csak caft és csont lesz a tartályban újraéleszthető ember helyett. Hogy ez miért nem nekem jutott eszembe?

Akció! Én harmadáron vállalom! :)

2012.04.24. 16:53:08

elárulom miért nem működik: fagyasztáskor a sejtekben a víz jégkristállyá fagy, a kristály meg hegyes, ergo kiszúrja a sejt falát.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.04.24. 16:54:15

Ezt az idióta "zenét" ki tette a riport alá?

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2012.04.24. 17:32:10

Nekem kb. annyira borsózna a hátam azon a helyen, mint egy sima temetőben. Mégis mi a különbség a nitrogénben függőlegesen fagyasztott és a faládákban vízszintesen rohasztott hullák között?
Kertvárosi családi háznak nevezni azt a bitang kockát, kissé túlzás. A zene pedig: ülj le egyes! Bírom Hesnát, de ez nagyon hatásvadász volt!

Intizar 2012.04.24. 17:46:55

@croc: Én valahol azt olvastam, hogy "sokkfagyasztással", ami szörnyen gyorsan megy, el lehet érni, hogy ne képződjenek kristályok. De lehet, hogy kamu, nem értek hozzá.

Intizar 2012.04.24. 17:47:03

Agymirelit, nem? Lefagyasztják a kis agyacskámat, és mikor elég fejlett lesz a tudomány, akkor szerveznek köré egy szép, fiatal testet, és fölélesztenek. Nem igaz?

Chapell 2012.04.24. 18:03:47

Hát igen, ez azért elég vérFAGYASZTÓ.

prukker 2012.04.24. 18:03:53

Tartály, virág, számozott fakkok: simán lehet sejteni, mi ez: SAJTGYÁR !!

lesifotos_szh 2012.04.24. 18:04:03

Szerintem baromira nem az az érdekes, mi van a nagy tartályokban. (Abban feltehetőleg hullák, akik életükben még bíztak abban, hogy egyszer majd felélesztik őket, pedig nem.)

Sokkal izgibb, mi van a kis tartályokban?

lesifotos_szh 2012.04.24. 18:04:09

@croc: Te kis hitetlen! A Csillagok háborújában is működött! Meg a Pusztítóban is! Szóval nem vagy jövőbelátó.

Na, jólét, Polgártárs!

2012.04.24. 18:15:48

Szerintem itt fagyasztották be az eurohiteleket és ezeket a virágokat
vitték az IMF-től

kisasszony 2012.04.24. 18:17:18

Akinek nem tetszett a zene, gondolom nem látta a Psychót, szóval az elmaradt hátborsódzásért kárpótolhatják magukat a filmmel.

Karnamantra 2012.04.24. 18:22:06

De ez most melyik? Van az élve lefagyasztott típus, aki menthetetlen beteg, és van a halott, amelyiknél szó szerint lecserélik a testfolyadékot valami szilikonalapúra, azután fagyasztják. Egyik után sem szívesen "ébrednék" fel :)

lesifotos_szh 2012.04.24. 18:33:15

Mivel gondolom a riporternek nem vettek elő egy hullát sem, így simán lehet, hogy paradicsomokat érlelnek a tartályban, csak így több pénzt szedhetnek be az arra tévedő turistáktól.

Styxx 2012.04.24. 18:43:52

@lesifotos_szh: @Tepsifan:
Szerintem is hibernált pánzeszsákokról lehet szó, de 100%-ig én sem vagyok benne biztos (és akkor mi van a kis tartályban) úgy hogy hatásos a zene is. Szerintem ennyi szenzációhajhászás elmegy és nincs azzal gond, ha egy közszolga is gyúr a nézettségre.
Inkább egy Hesna, mint két Jáksó-Fábry:-)

makacs szennyeződés 2012.04.24. 19:13:14

szerintem jó kis felmecske ez, Hesna.

az arc a filmben tényleg kemény, biztos nem bíznám rá a hörcsögömet hétvégére.

végülis lehet, hogy volt olyan haldokló milliomos, aki tudott így vásárolni magának egy kis vigaszt.

NA YA! 2012.04.24. 22:08:17

De az biztos hogy a vén perverz nagyon élvezte a kéz nélküli (fél)gumifiú szadizását!;)

10 000 2012.04.24. 22:12:28

Egy kicsit többet tud az orvostudomány, mint ezelőtt néhány száz évvel.
Várhatóan pár száz év múlva még többet mint ma.
Egy kis "jég kiböki a sejtfalat" valószínűleg nem lesz probléma.
Utolsó esély egy ilyen tartály.
süti beállítások módosítása