Bábel - Hesnával a világ

Egy világ, ahol a legelképesztőbb dolgok is megeshetnek – és egy riporter, aki felkutatja, bemutatja, elmeséli ezeket. Úgy, ahogy valóban megtörténtek. Nem ad hozzá, nem vesz el belőle. Ez a BÁBEL – Hesnával a világ. Következő adás: április 25, 21:30, m1

Fotók innen-onnan

Friss topikok

Újra itthon: orvosról orvosra

2010.12.14. 12:51 Hesna

Visszatértem, köszönöm, hogy érdeklődtetetek! Tudom, tudom, nem szép dolog ennyi időre eltűnni, de rohamtempóban teltek a napok az utóbbi egy héten. Először is orvosokhoz jártam a furcsa képződmények miatt a bőrömön, mert többen megijesztettek, hogy könnyen lehet, hogy nem csípések valójában, hanem kiütések... De az itthoni orvosok szerint inkább mégis csípésekre utal az elhelyezkedésük (főleg végtagon vannak) és az is, hogy a hazaérésem óta nem jelent meg újabb folt. Hólyagok már nincsenek rajtam, csak sebek, és azt továbbra sem tudni, hogy mi a fene okozhatta őket. Ez valószínűleg örökre rejtély marad...

De az én helyzetem még mindig ezerszer jobb Nagypál dokinéniénél, aki utolsó nap elesett, amikor egy hegyoldalról araszoltunk lefelé, és kifordult a bokája. Olyannyira, hogy utána rá se tudott állni. Kellemes volt így hazautaznia egy teljes napon át, csaknem egy órás sétával a párizsi reptéren, átszálláskor. Persze tehermentesítettük, ahogy tudtuk, de nem volt annyi eszünk, hogy kerekesszéket kérjünk. De azt mondta, rá tud állni. Itthon aztán kiderült a diagnózis: részleges csonttörés és részleges szalagszakadás...szegény most egy hetes fekvőgipszben fekszik, aztán járógipszet kap...
A többiek viszonylag olcsón megúszták a kalandot, elmúltak a hasmenéses, hányásos tünetek.

Annak ellenére, hogy az út végén leamortizálódtunk, ez volt az utóbbi évek egyik legjobb hangulatú forgatása. És Madagaszkár nagyon belopta magát a szívembe.
Remélem, olyan lesz a film is, amilyennek megálmodtam. Elkezdtem a scriptelést, a sztori vázát már felállítottam, most jön a legnehezebb rész: eldönteni, hogy mi marad ki a filmből. A vetítés időpontja is megvan: a madagaszkári film január 16-án, este 11-től, az afganisztáni film pedig január 30-én, szintén este 11-től lesz az M1-en.
Addig még beszámolok arról, hogyan alakul a munka, a vágás, és annyi fotónk van, hogy töltök fel újakat is! És adós vagyok még egy-két videóval is, amiket még az út elején filmeztem (amíg voltak illúzióim, hogy át is tudom küldeni ezeket :) Hamarosan ezeket is felteszem!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesna.blog.hu/api/trackback/id/tr92515190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc69 2010.12.14. 21:02:33

Következő célpont?

tindouf 2010.12.16. 21:26:08

Boldog Karácsonyt Mindannyiótoknak!
süti beállítások módosítása